tmhmata_fws_icon

Το βρεφικό τμήμα ηλικιών 8 μηνών έως 2 χρονών χρειάζεται «Φως».

Η ανάπτυξη τους στα πρώτα σημαντικά χρόνια της ζωής τους είναι ταχύτατη. Οι ανάγκες τους συνέχεια εξελίσσονται και μεταλλάσσονται. Η όραση, η αφή, η ακοή και η γεύση βρίσκονται εγρήγορση. Γι αυτούς τους λόγους δημιουργήσαμε δράσεις μόνο για τις ανάγκες των βρεφών:

Αστροπερπατήματα | Αναρρίχηση στο φεγγάρι | Φεγγαράδα και ηλιοπαιχνιδίσματα.

tmhmata_fws_element
tmhmata_nero_icon

Το μεταβρεφικό τμήμα 2-3 χρονών στο «Νερό» κάνει τις πρώτες «σημαντικές» βουτιές στο φανταστικό κόσμο των παιδιών.

Οι πρώτες συντονισμένες κινήσεις της λεπτής κινητικότητας και της δημιουργίας λόγου με ιστορίες και τραγούδια γίνονται η καθημερινή χαρά των παιδιών. Με τη φαντασία τους μπορούν να κατακτήσουν «ωκεανούς». Γι αυτούς τους λόγους οι εκπαιδευτικές τους δράσεις είναι:

Δροσοσταλίδες και πρωτοβρόχια | Καντάδες | Βαρκάδα

tmhmata_diaxwristiko
tmhmata_aeras_element
tmhmata_aeras_icon

Στο τμήμα των μικρών προνηπίων 3 – 4 χρονών ο «Αέρας» τα παίρνει όλα.

Η ανάγκη τους να δημιουργήσουν παρόμοιους κανόνες με τους νόμους των ενηλίκων βρίσκει πρόσφορο έδαφος. Οι μιμήσεις, η ανεξαρτησία, οι χειροποίητες κατασκευές και η αναπαραγωγή έργων γίνονται «πυξίδα» για τα βασικά στοιχεία του χαρακτήρα τους. Ο εγωκεντρισμός περνάει σε δεύτερη μοίρα καθώς το ομαδικό παιχνίδι λαμβάνει θέση στη ζωή τους. Οι δράσεις αυξάνονται όπως και η ενέργεια τους με:

Ανεμομαζέματα | Τυμπανοκρουσίες | Ουράνιο τόξο | Προσοχή στη βασίλισσα | La vie en rose

tmhmata_aeras_element_2
tmhmata_gh_element
tmhmata_gh_icon

Το τμήμα των προνηπίων 4 -5 χρονών βγήκε στη «Γη». 

Στο πρόσφορο έδαφος που με φροντίδα δημιουργήσαμε η συναισθηματική τους νοημοσύνη, η αυτοδιοίκηση, η ενήλικη πραγματικότητα στη ζωή των παιδιών, η μεγάλη τους ανάγκη για επαφή με τη φύση και η ολοκληρωμένη λεκτική τους έκφραση είναι μόλις η αρχή για τις πολυποίκιλες δράσεις τους.

Θροΐσματα | Κελαιδίσματα | Προσοχή στη βασίλισσα | Δια χειρός Σκανταλιές | Η δική μας ιστορία | Βόλτα στο δάσος | La vie en rose

tmhmata_gh_element_2